Directe receptie

Met onze directe receptie kan onze klantenadviseur meteen een eerste diagnose van je auto stellen. Dit biedt de volgende voordelen:

  • Korte wachttijden
  • Nauwkeurige informatie
  • Directe communicatie
  • Een directe prijsopgave

Bij Top Motors bieden we een efficiënte, klantgerichte service via onze Directe Receptie. Onze deskundige medewerkers helpen je direct bij aankomst en zorgen voor een vlotte afhandeling, zodat je auto snel weer in topconditie is.

STAP 1

Aankomst met directe toegang

Bij aankomst rij je de receptie binnen, waar je verwelkomd wordt door een serviceadviseur. Deze inspecteert je wagen ter plaatse en bespreekt samen met jou de benodigde werkzaamheden. Dit zorgt ervoor dat je precies weet wat er moet gebeuren en wat de kosten zullen zijn, waardoor er geen verrassingen achteraf zijn.

STAP 2

Diagnose van uw wagen

Kleine herstellingen, zoals het vervangen van ruitenwissers of het bijvullen van vloeistoffen, worden direct uitgevoerd terwijl je wacht. Voor grotere werkzaamheden voeren we een diagnose uit en geven je een gedetailleerd overzicht van de werkzaamheden en kosten. Je kan altijd wachten in onze comfortabele wachtruimte, waar je kunt genieten van verse koffie en gratis wifi.

STAP 3

Ga gerust de baan op

Na afloop van de werkzaamheden informeren we je over de verrichte werken en zorgen we ervoor dat je volledig op de hoogte bent zodat je zonder verdere zorgen weer de weg op kunt. Dit maakt het proces snel, efficiënt en comfortabel voor jou.

Voordelen van onze directe receptie

Geen parkeerproblemen

Je rijdt direct de receptie binnen, waar je wordt geholpen. Na de service parkeren wij je wagen voor je op de parking.

Snelle herstelling

Voor eenvoudige werkzaamheden zoals het vervangen van ruitenwissers, bijvullen van vloeistoffen of banden oppompen, wordt alles ter plaatse in de receptie geregeld. Je hoeft niet te wachten en kunt snel weer de baan op.

Geen afspraak nodig

Voor kleine herstellingen is er geen afspraak nodig. Je wordt snel en efficiënt geholpen.

Transparante communicatie

Tijdens het bezoek wordt het te verrichten werk met je doorgenomen, zodat je precies weet wat er gedaan wordt en er geen misverstanden ontstaan over de werkzaamheden of de factuur. Dit geldt ook voor geplande onderhoudsbeurten en carrosseriewerken.

Comfort en gemak

Je hoeft niet door de regen te lopen, want de werken worden binnen uitgevoerd. Kleine herstellingen worden direct behandeld; voor grotere werkzaamheden kun je even wachten in de comfortabele wachtruimte waar je kan genieten van verse koffie en gratis wifi.

Efficiëntie

Schades worden direct bekeken en behandeld bij de wagen. Ook voor grotere herstellingen wordt een duidelijk bestek opgemaakt in jouw aanwezigheid, zodat je volledig op de hoogte bent.

Mechanische pech: bel naar het desbetreffende pechnummer per merk (VW/ID/Audi/seat/cupra/Škoda assistance). De pechdienst komt bij u ter plaatse en de wagen wordt eventueel gesleept. U hebt recht op een vervangwagen bij immobilisatie van uw voertuig.

Meer info

Maak kennis met de naverkoop

Heb je je ooit afgevraagd wie er achter de schermen werkt om zowel jou als je wagen tevreden te houden?

Ontdek hier een overzicht van onze diverse naverkoopafdelingen en leer het team kennen dat elke dag met een glimlach voor jou klaarstaat.

Verder lezen